Поводом Дана толеранције

  • Штампа

Директорка: То је када поступцима и речима дозвољавате да се други разликују од вас.

Педагог: Толеранција је поштовање различитости и уважавање других.

Ученик 5. разреда: То је неки одговор који нам помаже да не понављамо исте грешке.

Ученик 6. разреда: Опростити некоме ко уради нешто лоше.

Ученик 7. разреда: Поштовање људи свих узраста.

Ученик 8. разреда: Када је неко праведан према некоме.

Наставник 1: То је прихватање различитости.

Наставник 2: То је поштовање различитости.

2. ДА ЛИ ПРЕМА СВАКОМЕ ТРЕБА БИТИ ТОЛЕРАНТАН?

Директорка: Да.

Педагог: Да, док то не угрожава друге.

Ученик 5. разреда: Не.

Ученик 6. разреда: Не.

Ученик 7. разреда: Да.

Ученик 8. разреда: Не.

Наставник 1: Да, у границама нормале.

Наставник 2: Све сукобе треба решавати разговором.

3. КОМЕ И КАКО ТРЕБА ТОЛЕРИСАТИ ПОСТУПКЕ?

Директорка: Свима, уколико то не угрожава никога.

Педагог: Узимамо у обзир и сагледавамо целокупну ситуацију те особе.

Ученик 5. разреда: У зависности од ситуације.

Ученик 6. разреда: Све зависи од ситуације.

Ученик 7. разреда: Тако што ћемо му опростити и упозорити га да то више не ради.

Ученик 8. разреда: Ономе ко је праведан и добар.

Наставник 1: Свима онима који то заслужују.

Наставник 2: Треба толерисати све поступке уколико то никога не угрожава.

4. ДО КОЈЕ МЕРЕ ТРЕБА ТОЛЕРИСАТИ ПОСТУПКЕ?

Директорка: До границе угрожавања туђе слободе и права.

Педагог:

Ученик 5. разреда: До мере док не почне физички да малтретира друге.

Ученик 6. разреда: До мере када претера.

Ученик 7. разреда: До те мере када почне физички и вербално да малтретира друге.

Ученик 8. разреда: До границе непристојности.

Наставник 1: До мере када видимо да та толеранција позитивно утиче на њега.

Наставник 2: До те границе када се ремети слобода и интегритет.

5. НА КОЈИ НАЧИН ВИ ТОЛЕРИШЕТЕ ПОСТУПКЕ?

Директорка: Проводим доста времена са том особом да бих видела зашто је то урадила.

Педагог: Зависи од ситуације.

Ученик 5. разреда: Толеришем на начин да му не дам своје ствари.

Ученик 6. разреда: Ако ми неко нешто уради и извини се и каже ми зашто је то урадио.

Ученик 7. разреда: Тако што му опраштам до неке границе.

Ученик 8. разреда: Попричам са том особом.

Наставник 1: Разговарам са том особом о томе.

Наставник 2: Толеришем до границе до које то не штети људима из околине.