Критеријуми оцењивања
Грађанско васпитање у предметној настави (5.-8. разред)
Постигнуће ученика, из предмета грађанско васпитање, се изражава описном оценом:
- „Истиче се“- висок ниво постигнућа
Ученик сарађује са свим члановима групе, уважава туђе потребе, пажљиво слуша друге, поштује договоре групе, не касни, обавезе извршава тачно и на време. Поседује знања, показује радозналост и заинтересованост, подстиче размену идеја. У потпуности је посвећен решавању задатка.
- „Добар“- средњи ниво постигнућа
Ученик сарађује са члановима групе уз мање тешкоће, повремено има проблеме у комуникацији, али их самостално решава, обавезе извршава уз подсећање и опомињање. Ученик поседује извесна знања и повремено учествује у размени идеја. Ретко има предлоге како решавати задатак, али када добије инструкције ради по њима.
- „Задовољава“- низак ниво постигнућа
Ученик повремено има сукобе у којима напада особе, а не проблем, када му се на то укаже није склон промени понашања, своје обавезе извршава ретко или делимично. Ученик поседује мало знања и показује незаинтересованост да прикупља нове информације, ретко учествује у размени идја. Ученик минимално доприноси решавању задатака.